Ett tag sen nu

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har varit upptagen. Kan berätta lite om dagen.

Jenny och Jenine for nyss och jag sitter och ser klart Pirates of the Caribbean, Black Pearl. Och Johan åkte ut från idol!! Bara jag som belv jätteglad då?, Han kunde inte ens sjunga. Nu är det bara tre sytcken kvar, Kevin, Alice och Robin. Min favorit är såklart Kevin. Vem är eran favorit?. Efter jag har sett klart filmen så ska jag typ se tvåan och trean och så. Om jag orkar. HAHA. Känndes lite skönt och bara ligga och slappa.

Idag på skolan hände det inget speciellt. Jag hade ju sovmorgon. För andra halvan av klassen disikerade hjärtan som jag gjorde förra veckan. Efter skolan kom jag hem och såg på The Hills och Life of Ryan. Efter det somnade jag och började städa när pappa väkte mig. Fortfarande inte klar med städningen. Får fortsätta senare. Men nu ska pappa ha datorn ochh betala räkningar och jag ska fortsätta se filmen. Ni får ha en bra dag eller kväll kanske passar bättre att säga. Puss!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0